2014. május 1., csütörtök

Anyák napja!

Anyák napja!
 Remélem senki nem felejtette el. :) 
Ha igen akkor még nincs baj! Mert most hozok nektek még pár ötletet. 

1. Tulipánok



Virágcsokor!


 

"Kinyíló" Tulipán!


Tulipán (ismét) :)


Még több ötlet:




Versek:


Ágh István: Virágosat álmodtam

Édesanyám,
virágosat álmodtam,
napraforgó
virág voltam álmomban,
édesanyám,
te meg fényes nap voltál,
napkeltétől
napnyugtáig ragyogtál.



Anyák napja
(népköltés)

Már megjöttünk ez helyre, 
Anyánk köszöntésére.
Anyám, légy reménységben,
Köszöntlek egészségben!

Amennyi a zöld fűszál,
Égen ahány csillag jár,
Májusban a szép virág: 
Annyi áldás szálljon rád!


Pákolitz István: Anyámnak
Hogyha virág lennék, 
ölelnélek jó illattal;
hogyha madár lennék, 
dicsérnélek zengő dallal;
hogyha mennybolt lennék, 
aranynappal, ezüst holddal, 
beragyognám életedet csillagokkal.

Virág vagyok: ékes,
piros szirmú, gyönge rózsád,
madár vagyok: fényes 
dalt fütyülő csöpp rigócskád, 
eged is: szépséges 
aranynappal, ezüstholddal, 
beragyogom életedet csillagokkal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése